28 Juni - Reisverslag uit Shenzhen, China van Mario Buijks - WaarBenJij.nu 28 Juni - Reisverslag uit Shenzhen, China van Mario Buijks - WaarBenJij.nu

28 Juni

Door: Mario

Blijf op de hoogte en volg Mario

28 Juni 2012 | China, Shenzhen

Donderdag 28 juni. Na een lange nacht, dit doordat ik heerlijk die drama partij tussen Spanje en Portugal zat te kijken werd ik om 11 uur wakker. Nadat we ons opgefrisd hadden zijn we richting een ondergrondse eetstraat gegaan van 1000 meter lang, en ik kan zeggen dan is de keuze waar je wilt eten niet bepaald makkelijk omdat het niet zoals in Amsterdam 30x de McDonalds heeft maar alles is anders en heeft zo zijn specialiteiten. Als ontbijt om half één heb ik aan de steak gezeten. Ja dit zal iedereen vast apart vinden maar ik moet zeggen ik kwam er de dag mee door.

Na een lange wandeling door een van de tientallen shopping malls hebben we alles gekocht wat ik nog niet had voor in het appartement. Handdoeken, badlaken, bekers, koelkastje enzovoort. Morgen ga ik als het goed is ook definitief me eigen appartement in, ik zit nu nog bij me collega maar dat is omdat er nog geen internet is en om dan alleen te gaan zitten is een beetje saai.

Om 4 uur was het weer tijd om de volgende groep ..> drietal wat een groep moest zijn trainen te geven. Er zijn in deze tijd veel kinderen die examen doen en daarom zijn er deze week bij veel groepen nog een hoop afwezigen. Ik had het geluk dat dit drie chinese kinderen waren die allemaal goed engels verstonden én spraken, dat maakte het net als gister meteen een stuk makkelijker. Als er maar drie kinderen zijn is 120 minuten trainen geven erg veel, maar door de extreme warmte (33 graden met een luchtvochtigheid van 97%) is het belangrijk dat de kinderen voldoende drinken dus daar kon ik wat tijd in winnen. Twee kinderen waren zeker een goed niveau, gemiddeld ongeveer hoofdklasse voor de E-pupillen en dus vergelijkbaar met FC Den Helder E1 of D1 ligt eraan welke leeftijd ik heb.
De kinderen vonden het weer prachtig en daardoor is het voor mij ook wat makkelijker omdat ik op dit moment er veel moeite heb met wennen en me plekje te vinden.
Het laatste uurtje hadden we twee kleine kinderen van 7 jaar oud, waarvan degene waar ook een foto is samen met mij, al helemaal gek is op me. Hij smeekte me om samen op de foto te gaan en wou ook meteen een handtekening, nou dat is toch geweldig haha.

Nu zit ik in het appartement en twijfel ik of ik op zal blijven voor Italie - Deutschland. Ik heb lekker wat contact met thuis gehad en dat doet me goed. Morgen de heledag vrijaf dus ik zal is even door de stad gaan stieren en jaaa, een maatpak gaan bestellen. Verder zal ik lekker foto's gaan maken en de overige zaken regelen zodat ik het appartement in kan.

Nou dit was donderdag 28 juni, zaterdag zal er denk weer een volgend verslagje staan.

Groetjes en liefs vanuit het broeierige Shenzhen ! XXX

  • 28 Juni 2012 - 17:08

    RickyB.:

    Klinkt allemaal goed man,, gelukkig gaat het al wat beter met je :D en heb je gewoon nu al een fan :) Dat is toch prachtig!! Tommy Giggs! ;) Later bro!x

  • 28 Juni 2012 - 17:13

    Olaf:

    Topper!
    Zo te horen heb je het nu al naar je zin! :)
    Succes man! EN vooral GENIETEN!!
    Spreek je snel!

  • 28 Juni 2012 - 18:11

    Joshua:

    Leuke foto's ouwe!

  • 28 Juni 2012 - 18:11

    Joshua:

    BTW geef dat joch heel snel een Ajax shirt!

  • 28 Juni 2012 - 19:17

    Bolle:

    Best gaan, vriendje!

    Ik zal die foto met Tommy op mijn muur hangen, voor als ik je mis.

  • 28 Juni 2012 - 20:45

    Simone:

    Nou Mario ik ben trots op je hoor, super zo als je dit onderneemt. En lekker makkelijk natuurlijk al die eet tentjes ;) Groetjes XXX

  • 28 Juni 2012 - 20:56

    Renata Tuit:

    Tjeetje, Mario wat een onderneming. Via Simone op deze site gekomen. Weet niet of je al ligt te slapen, maar Duitsland is er net door Italië eruit geknikkerd met 2-0. Een lekkere wedstrijd met een leuk resultaat. Veel succes met je voetballessen op school. Zo af en toe krijg je wel een berichtje van onze kant. Maak er in ieder geval wat van. Zo'n kans krijgen niet velen.

  • 29 Juni 2012 - 10:50

    Nel Van Os:

    Heyyyy bikkel.... super zo deze site... kunnen we je lekker volgen!!!! namens de van Ossies clan veel succes maar met name meeeega veel fun !!! xxx PS. fantastische kiek tezamen met je fan !!!!

  • 29 Juni 2012 - 11:51

    Irene Collega Moeder:

    Hoi Mario,
    Wat een ervaring is dit voor je! Je zult wel een cultuurshock hebben. Leuk om je verhalen te volgen en maak er wat van!

  • 29 Juni 2012 - 18:42

    Aaike:

    Super broertje! Trots op je! Groetjes van een zonnig Fuerteventura! Succes! En inderdaad Ajax shirtje kan geen kwaad, wat een leuk kind!

  • 29 Juni 2012 - 19:53

    Mathieu:

    Hoi gozert leuke weblog deze ga ik volgen de komende tijd groetjes

  • 30 Juni 2012 - 06:49

    Lia:

    He lieverd, kan niet wachten op je volgende verslag. Dit is wel een hele leuke manier om op de hoogte te blijven.
    XXX (ook van je vader)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mario

Actief sinds 13 Juni 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 4881

Voorgaande reizen:

25 Juni 2012 - 27 Augustus 2012

Shenzhen voetbaltrip

Landen bezocht: